Як створити інтернет-магазин: поради та ідеї

Орієнтовний час читання 1 хв читання

Створення інтернет-магазину може бути чудовим способом розширення вже існуючого бізнесу і просування його продуктів чи послуг. Це відкриває нові ринки і можливості для збільшення обсягів продажів. Клієнти можуть швидко знаходити і купувати товари або послуги з будь-якого місця і у будь-який час, що збільшує зручність і підвищує імовірність покупки. Окрім цього, інтернет-магазин дозволяє розширити асортимент продуктів або послуг, які пропонує ваш бізнес, без необхідності розширення фізичних магазинів. А також надає безліч можливостей для маркетингу, таких як соціальні мережі, контент-маркетинг, реклама в пошукових системах тощо, що допоможе просунути ваш бізнес та збільшити його обсяги.

Онлайн-торгівля є дуже вигідним сектором у випадку її правильної організації. Існує загальноприйнятий алгоритм того, як створити інтернет магазин та уникнути поширених помилок. Щоб не витрачати свій час та ресурси даремно, розповідаємо, як відкрити свій онлайн магазин, та залишитись в прибутку

Які бувають інтернет-магазини

Перед тим, як почати продавати в інтернеті, варто дізнатись, як функціонують онлайн-магазини. Зазвичай вони мають сайт з фірмовим дизайном і наступними розділами:

  • каталог товарів з описом та цінами;
  • умови доставки та оплати;
  • кошик для замовлень;
  • оформлення та способи оплати товарів.

Важливо, щоб навігація сайту була максимально зрозумілою, а способів оплати пропонувалось декілька. Покупець має вільно орієнтуватись на сторінці, легко замовляти і оплачувати товар.

Дропшипінг чи власний склад

Дропшипінг – це форма співпраці з постачальниками товарів, при якій продавець не має необхідності тримати товар на своєму складі. Замість цього, товари відправляються клієнтам безпосередньо від постачальника або виробника. Це дозволяє економити кошти на оренді складського приміщення. Дропшипінг працює доволі просто:

  • клієнт робить замовлення в вашому інтернет-магазині;
  • його потрібно переадресувати постачальнику;
  • той відправляє товар замовнику;
  • гроші надходять в магазин, де прибуткова частина залишається продавцеві, а визначена сума надходить постачальнику.

Інтернет-магазин є по суті рекламним осередком та посередником між виробником та замовником. Задача продавця — просувати товари й знаходити клієнтів.

Утримання власного складу дозволяє більшу контроль над запасами товарів. Ви можете впливати на якість упаковки, швидкість відправлення та інші аспекти обслуговування клієнтів. Крім того, це може бути вигідно, якщо у вас великий обсяг продажів або якщо ви вважаєте, що власний склад дозволить вам ефективніше керувати процесом виконання замовлень. Проте, утримання складу також вимагає значних витрат на оренду або покупку приміщення, зберігання товарів, управління інвентарем та інші витрати на управління запасами. Також ви можете зіткнутися з ризиком непродажу товарів, що може призвести до втрат.

Отже, вибір між дропшипінгом та утриманням власного складу залежить від конкретних умов вашого бізнесу, обсягу продажів, стратегії логістики та інших факторів.

Пошук ніші

Успіх у торгівлі визначається рівнем попиту на товар. Якщо вибрати популярні продукти, важливо розуміти, що це зазвичай супроводжується великою конкуренцією. Тому стратегічно краще зосередитися на вузькому сегменті популярної ніші.

В разі торгівлі новинками на ринку маркетинг має бути спрямованим на популяризацію товару. Для цього слід приділити увагу наступним крокам:

  • контекстна реклама;
  • призи за відгуки в соціальних мережах;
  • бонуси та акції за розповсюдження інформації;
  • знижки безпосередньо в інтернет-магазині.

Краще обрати для реалізації продукцію, в якій добре знаєтесь. При плануванні продажу товарів важливо враховувати кілька факторів. Наприклад, сезонність товару може вплинути на його популярність у різні періоди року. Також важливо врахувати розміри товару, оскільки вони впливають на вартість доставки. Деякі товари, наприклад, продукти, косметика, та побутові засоби, є постійно відчутними потребами, тому попит на них стабільний, і скоріше за все, клієнти будуть здійснювати повторні покупки.

Вивчення цільової аудиторії

Вивчення своєї аудиторії, знаття потреб клієнтів — це теж крок до успіху у продажах. Переглянемо фактори впливають на купівельну спроможність та попит на визначені товари:

  • вік;
  • фінансові спроможності;
  • статус;
  • життєві пріоритети.

При описі товарів та рекламних матеріалів важливо підкреслити переваги, які отримує покупець від їх придбання. Також варто звернути увагу на інтереси потенційних клієнтів, які можуть бути пов’язані зі здоровим способом життя, спортом, читанням, мистецтвом, кулінарією та іншими сферами. Важливо розуміти, де ваші клієнти отримують інформацію і скільки вони можуть витратити на товари в вашому сегменті.

Пошук постачальників

При пошуку постачальників, звертайте увагу на їх надійність, оскільки вони є вашими партнерами і мають інтерес до вашого успіху.

  • місце розташування виробника, від чого залежить маршрут, відстань і час доставки товару;
  • якість продукції і її вартість;
  • умови постачання, можливості співробітництва;
  • вид доставки: пакування, строки тощо;
  • види оплати за товар: кредит, передоплата, частинами.

Важливо враховувати, що постачальники можуть надавати додаткові послуги, такі як сервісне обслуговування товарів або маркетингове просування. За наявності декількох постачальників ці послуги можуть бути ще більш корисними для збільшення продажів.

Юридичні питання

Юридичне оформлення допоможе вести справи легально. Можна зареєструватись як ФОП. Цей спосіб виправданий у разі ведення бізнесу самостійно, без зовнішніх інвестицій, та без наявності партнерів. Також є товари, що підлягають обов’язковому ліцензуванню.

При співпраці з іншими компаніями чи партнерами краще оформити ТОВ. В документації буде чітко прописано володіння частками й зобов’язання всіх сторін.

Пошук назви інтернет магазину

Назва магазину має бути зручною для запам’ятовування. Хай ім’я відображає вид діяльності, тоді воно буде асоціюватись з товарами, що можна придбати у вашому інтернет-магазині. Коротку назву легко набирати у пошуковій стрічці, а веб-адреса теж легко запам’ятовується клієнтами. Після успішної розкрутки саме назва стане вашим особистим брендом, тому приділіть питанню серйозну увагу.

Розробка інтернет-магазину

Розробку сайту можна довірити професіоналам, але простеньку сторінку багато хто створює самостійно. Потрібно продумати наступні кроки:

  • наповнити сайт товарами;
  • створити описи для них;
  • зайнятися SEO-просуванням;
  • каталог має містити розділи для зручного пошуку потрібного продукту;
  • вибрати та встановити способи оплати та доставки.

Далі потрібно подбати про просування магазину і залучення клієнтів.

Як ефективно просувати бізнес в інтернеті

Реклама залишається найефективнішим способом просування товарів. Маркетинг слід проводити за допомогою розміщення контенту у соціальних мережах, налаштування контекстної реклами, створення розсилок електронною поштою.

Потрібно регулярно аналізувати продажі, шукати причини їх гальмування, вираховувати середній чек — суму, яку в середньому залишає покупець в магазині. Це допоможе збільшити трафік, визначити товари, що продаються найбільше.

Скільки коштує відкрити інтернет-магазин

До відкриття інтернет-магазину мають бути залучені такі спеціалісти як програміст, SEO-спеціаліст, маркетолог, копірайтер, веб-дизайнер. Також будуть витрати на податки, рекламу, хостинг, домен сайту.

Потрібно розрахувати витрати та можливий прибуток, і через скільки часу окупляться вкладені в онлайн-ресурс гроші. Але бізнес — це завжди ризик. Та власна справа має надихати на розвиток та просування вперед, до здійснення мрії й отримання прибутків.

 

Шулянська Єва https://biznestrendy.com.ua/

Єва Шулянська - талановита авторка та експерт у галузі бізнесу та технологій, яка стоїть за вмістом нашого сайту. Її багаторічний досвід і професійний підхід дозволяють надавати читачам цінні та актуальні матеріали про найсвіжіші тренди, ідеї та інновації у світі бізнесу. Єва має талант передавати складні концепції зрозуміло та цікаво, роблячи наш сайт не лише інформативним, але й захоплюючим для читачів.

Вам також може сподобатися

Більше від автора