Перспектив для підприємців в Україні дуже багато. Особливо зараз, коли багато людей виїхало і звільнилися робочі місця, а також простір для вільного ведення бізнесу. І якщо ви хочете розпочати свою справу, розгляньмо, як відкрити кав’ярню з мінімальним розміром інвестицій та швидко зробити її прибутковою. Якщо правильно все розрахувати, можна не сумніватися у позитивному результаті справи.
Пошук вигідного місця для відкриття
Що потрібно зробити в першу чергу тим, хто планує відкрити кавовий бізнес? Звичайно, вибрати місце, де буде розташований заклад. І тут ви повинні врахувати дуже багато моментів. Наприклад:
- доступність паркування;
- наявність конкурентів у безпосередньої близькості;
- прохідність;
- цінову політику схожих закладів.
Саме вигідне місце гарантує швидку окупність бізнес-проекту. Перш ніж орендувати або купувати приміщення під кав’ярню, обов’язково ретельно вивчить місцевість. Також варто дізнатися про розцінки орендодавців або власників в цьому районі. Можливо, хтось пропонує знижку, що важливо на етапі започаткування своєї справи.
Постачальники й підбір персоналу
Варто одразу знайти надійних партнерів, з якими ви будете плідно співпрацювати в плані доставлення продуктів для вас. Мова йде про каву, цукор, солодощі, чай та інше. Взаємодіяти слід лише з перевіреними постачальниками, які будуть своєчасно привозити інгредієнти та продукти. Адже від цього залежить можливість працювати без перерв на пошук того, що скінчилося або що не довезли в замовленні.
Якщо мова йде про відкриття кав’ярні з нуля — це означає, що доведеться знайти і прийняти на роботу персонал, створити цілу команду. Особливу увагу слід приділити пошуку баристи, адже саме він буде знаходитися на робочому місці щодня і залучати нових клієнтів. Від його уважності, досвіду та якості обслуговування відвідувачів буде залежати, як ваш заклад сприйматиметься навколишніми людьми і сума середнього чека.
Залучення відвідувачів до формування цін
Перш ніж виставляти ціни на каву та інші напої, коли ви розмірковуєте, як відкрити кав’ярню з нуля, ви повинні дослідити ринок. Непогано було б пройтися по схожим закладам, дізнатися ціни конкурентів, адже не можна занадто задирати цінник на свої послуги. Опитайте любителів кави — скільки вони готові сплачувати за чашку кави. У той самий час, вам важливо навчитися бути конкурентоспроможними і вийти на прибутковість, перекрити витрати й отримати вигоду.
Перш ніж визначитися з ціною, порахуйте, скільки пішло або піде в майбутньому на закупівлю сировини, оренду приміщення, податки, зарплату персоналу та інші поточні витрати.
Маркетингові активності для просування кав’ярні
Одним з ключових аспектів успіху кожного закладу харчування: ресторану, кафе або кав’ярні є правильно і грамотно зіставлений маркетинговий план. Пам’ятайте, що привабливий бренд — це вже половина успіху всієї справи. Тому над назвою кав’ярні варто замислитись серйозно. Можна залучити до цієї справи професіоналів, які розуміються на створенні гучних назв, що швидко запам’ятовуються. Дуже допомагають у просуванні бренду рекламні акції — вони привертають увагу перехожих та позитивно впливають на їх обізнаність.
Пошук фішок, які зроблять кав’ярню унікальною
Подумайте перед тим, як відкрити власну кав’ярню, що може зробити її особливою? Що приверне до неї увагу багато цільової аудиторії? Наприклад, дизайн приміщення, наявність спеціальної кавової карти, додавання до напою різних смакових добавок, унікальні методи обсмажування кави. Враховуючи той факт, що в багатьох людей є непереносимість лактози, тому можна запропонувати додавати в каву замість звичайного коров’ячого молока соєве, вівсяне або кокосове.
Який ФОП потрібен для кав’ярні?
Перше, що потрібно для відкриття кофейні — це упорядкувати справи з податковою службою. Не можна працювати без її дозволу та оформлення належних дозволів. Найбільш правильним рішенням буде використання спрощеної системи оподаткування — другої групи єдиного податку. Якщо це міні кав’ярня або пересувна торгівля кавою на візках та лотках, тоді ФОПу можна взяти першу групу.
Якщо все ж таки ви вибираєте другу групу єдиного податку, тоді зможете навіть наймати працівників. Кожного місяця доведеться сплачувати єдиний податок, що передбачений спрощеним підходом до ведення звітності та обліку. Ще ФОПу доведеться кожні 4 місяці сплачувати єдиний соціальний внесок — його сума залежить від розміру мінімальної зарплати.
Який прибуток приносить кав’ярня?
Звичайно, вас мучить питання, скільки ви заробите у випадку, якщо все ж таки надумаєте відкривати кав’ярню. Дуже важко сказати, скільки чистого прибутку буде приносити кав’ярня одразу після її відкриття. Розмір доходу майже неможливо підрахувати завчасно. Приблизної суми не існує, тому що вона залежить від багатьох факторів:
- цінова політика;
- ефективність управління;
- графік роботи;
- локація;
- кількість додаткових послуг та їх наявність;
- прохідність;
- якість обслуговування клієнтів.
Отже, якщо ви ФОП і бажаєте зробити бізнес на каві, варто спробувати. Ця, на перший погляд, маленька справа здатна принести непогані прибутки, якщо правильно все організувати та наполегливо працювати над розвитком бізнесу.
Скільки треба грошей для відкриття кав’ярні?
На це питання відповісти теж важко. Адже до вартості відкриття кав’ярні входить дуже багато позицій. Наприклад, вартість оренди приміщення дуже різна і ви це повинні розуміти. На першій лінії у центрі з великою прохідністю — це одна сума, десь у спальному районі міста — інша. Також не слід забувати додавати до бюджету можливий ремонт обладнання, розмір приміщення кав’ярні, від якого буде залежати кількість відвідувачів, зарплата співробітників. Рекламні заходи та просування бренду в соцмережах. Тому на питання, скільки знадобиться грошей на початковому етапі створення бізнесу, відповісти складно.